Palvelumuotoilu

Asiakkaat palvelun keskiössä
Millaisen kokemuksen yrityksesi haluaa asiakkailleen tuottaa?

 

 

Asiakaslähtöisten palveluiden työkalu

Palvelumuotoilun avulla luodaan ratkaisuja palveluiden tuottamiseen ja käyttämiseen. Vahva asiakasnäkökulma takaa, että kehitettävät palvelut vastaavat asiakkaiden tarpeita ja toiveita, parantaen näin asiakassuhdetta. Palveluiden suunnittelu nojaa aina yrityksen liiketoiminnan tavoitteisiin, brandiin ja osaamiseen. Palvelumuotoilu ja sen työkalut soveltuvat yhtä lailla palvelualan kuin teollisuusyritystenkin palvelukehitykseen.

 

 

Ota yhteyttä

Kerromme mielellämme muotoilun mahdollisuuksista sekä erilaisiin projekteihin soveltuvista julkisista rahoitusvaihtoehdoista. Suunnitellaan yhdessä yrityksesi tarpeisiin parhaiten sopiva ratkaisu!


Tommi Siljamäki | Asiakkuuspäällikkö, vanhempi muotoilija | Puh. 050 573 4003 | tommi.siljamaki(at)muova.fi

keltsu.png